Schermafbeelding 2016-03-24 om 16.18.12

Dubbel feest bij Infogr.am

Vlak voordat bij Infogr.am de vierde verjaardag gevierd kan worden, mogen ze bij de visualisatietool al een ander feestje vieren. In de vier jaar tijd dat de tool bestaat, zijn de ruim vier miljoen (interactieve) visualisaties maar liefst een miljard keer bekeken. 

“We are extremely happy to have hit such a major milestone to cap off the first four years with our customers,” zegt CEO Mikko Jarvenpaa in een persbericht

De startup, oorspronkelijk afkomstig uit Letland, draait voor een behoorlijk deel op media. 18 procent van de klandizie bestaat uit mediabedrijven. Waaronder ook bekende namen als The Huffington Post en The Verge. Voor het grootste deel wordt Infogr.am gebruikt in de sector marketing en communicatie (43 procent). Een visualisatie – van het bedrijf zelf – van cijfers over vier jaar Infogr.am:

Ook handig: heb je pictogrammen nodig voor jouw infographic? Bij The Noun Project vind je er duizenden.

Say Something